اداره کل هواشناسی استان فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد از بارش باران و رگبار در برخی نقاط استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 21 January 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: اداره کل هواشناسی استان فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به بارش خفیف باران و گاهی رگبار در روز‌های جمعه ۳۰ دی و شنبه و یک شنبه (یکم و دوم بهمن) در جنوب، جنوب غربی و غرب استان همراه با احتمال رعد و برق هشدار داد.

مدیرکل هواشناسی فارس اعلام کرد: این سامانه جدید بارشی، جمعه ۳۰ دی در جنوب غربی، شنبه و یک شنبه اول و دوم بهمن ماه در جنوب، جنوب غربی و برخی نقاط غربی فارس فعال خواهد بود.

مسعود حقیقت گفت: خطراتی همچون لغزندگی و مه گرفتگی در جاده ها، کاهش دید موقتی و احتمال اختلال در رفت و آمد وجود دارد.

وی تاکید کرد: احتیاط در سفر‌های برون شهری، لایروبی کانال و آب راه‌ها و عدم اطراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توصیه می‌شود.

بر اساس اعلام بولتن هواشناسی استان فارس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی حاکی است طی پنج روز آینده آسمان استان صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد می باشد.

این گزارش حاکی است از امروز تا یکشنبه ۲ بهمن با افزایش و رشد ابر در ساعات ظهر و عصر شاهد رگبار پراکنده باران در غرب و جنوب غرب و گاهی بارش پراکنده برف یا کولاک برف در بعضی نقاط نیمه شمالی استان خواهیم بود.

شایان ذکر است از روز دوشنبه تا چهارشنبه با گسترش ابرناکی و نفوذ رطوبت به استان، آسمانی نیمه ابری در بعضی ساعات ابری، مه رقیق و بارش باران در نیمه جنوبی و نواحی غربی و گاها رگبار برف و کولاک برف در نواحی شمالی استان فارس پیش بینی می شود.

برچسب ها: باران ، فارس ، هشدار زرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار